Beste ouder(s), verzorger(s),

Uw zoon of dochter heeft een Kiwanispop gekregen. Deze simpele pop kan een goede vriend worden tijdens het - wellicht spannende - verblijf in dit ziekenhuis. Met de Kiwanispop kan de dokter of verpleegkundige uw kind vertellen wat er gaat gebeuren. Tegelijkertijd kan uw kind met de pop zijn of haar verhaal vertellen. Wij hopen dat deze pop ook uw kind een beetje vertrouwen en troost bieden.

/imagecache/lg/uploads/2023/04/image-3.jpg

Siza

In Nederland worden de Kiwanispoppen gemaakt door mensen met een beperking bij Siza. De Kiwanispop wordt aangeboden door Kiwanis Clubs in Nederland. Al sinds 1993 delen Kiwanis Clubs over de hele wereld de poppen uit aan kinderen in ziekenhuizen.

Help mee en steun ons!

De Kiwanispop wordt kosteloos aan kinderen in ziekenhuizen aangeboden. Dit willen wij ook graag zo houden.

Wilt u ons hierbij steunen?

Maak dan € 5,- over naar Stichting Kiwanispop.nl
op rekening NL31ABNA 0485 94 18 72 o.v.v. ‘Donatie Kiwanispop’